onsdag, september 20, 2006

JA det var et langt opphold

Ja her sitter jeg da i gamle landet og tenkte å oppdatere dere litt om mitt liv.
Har som sagt fått full jobb og jobber som en hest. Er helt utkjørt på kveldene så sosialt fungerer jeg ikke akkuratt nå. Men ikke nok med det har jeg begynt på skole igjen og. Nesten anne hver helg skal jeg ta spesial pedagogikk. Dyrt er det men himmel hva gjør en ikke for litt mer inni haue.

Holder litt på å kjøpe hus, eller i hodet mitt er det så godt som mitt. Han som eiger det må først få takstet det. Ble litt urolig når jeg hørte det var flere intreserte i det.

Ellers går livet som vanlig....lite med mann og kjærlighet...men kansje om jeg tørr ta mot til meg å snakke med han sikkert mange har hørt om snur sikkert lykken....men men den tid den sorg..hehe

Savner faktisk Brisbane mer og mer. Nå lir det jo mot høst og regnet strømmer, da hadde det vert deilig å sittet der nede å kikket frem mot vår og sommer nå....
En gang skal jeg ned igjen.....
""