onsdag, juli 12, 2006

vente vente

Trippe tripppe.............
Kjeder meg og det er sa lite a gjoe nar du ikke har hotelrom lenger og det enda mange timer til flyet skal gaa......
Jeg tror nok vi maa tasse ut til flyplassen tidlig i kveld bare for aa foe at vi har begynt paa hjemreisa.
Tida her i Bangok har bare gaat med til venting og snakk om hvordan det kommer til aa bli naar vi kommer av flyet paa kjevik.....
Jeg for min del vet jeg kommer til aa begynne aa grine.....ikke for di jeg er lei meg for aa forlate asia med sine spesielle lukter og Bangkoks eksostykke luft. Nei jeg griner nok av glede over aa se alle jeg har savnet og er gla i der hjemme og vanlig mat, vann fra springen og lufta...
Akuratt naa drommer jeg om budapestkake, moisvann og reker med mills majones. Og en dusj. Kansje vi faar ta en tur paa fiskebrygga i kvistiansand og kjope med oss litt reker hjem....
Tenk att ikke vi har rom vi kan ta en dusj paa for flyturen,, for haape de har dusj paa flyolassen. Blir drit aa reise 17-20 timer naar en f;ler seg svett og skitten......

2 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

gammalt nytt!!!

02:14  
Anonymous Anonym said...

Oppdatering!!!!!!!!

13:34  

Legg inn en kommentar

<< Home

""