onsdag, mai 24, 2006

UNNSKYLD

Har fått en klage som jeg tenkte jeg skulle prøve å ordne opp i her og nå.
Jeg liker ikke å ha ting hengende over meg på denne måten så jeg beklager på det sterkeste til den det gjelder og du vet nok hvem DU er!!!
Håper du kan tilgi meg og vil komme og spise Kompe med meg på fredag???? Eller hvertfall lage de!!!
Så om du ikke har lagt merke til forandring på siden min i dag bør du ta en liten titt nedover til neste bilde....



Fra spøk til revolver.......
Noen syns det var litt lite bilder av seg på denne siden så nå har jeg gjort noe med det...
Den heldige vinneren i dag er..........Ja nå kan du gjette????????

3 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

MEG, MEG, MEG!!!!!

09:24  
Anonymous Anonym said...

KRISTIN, KRISTIN, KRISTIN!!!!!!

13:07  
Blogger Unknown said...

Ikke over reager nå da med kommentarer til en blogg som aldri får kommentarer

17:34  

Legg inn en kommentar

<< Home

""