torsdag, mars 16, 2006

Her sitter jeg paa biblioteket og venter paa noen tyske jenter, Vi skal planlegge paaskeferien vi har planer om aa ta til New Zealand...juhuuu.
Dataen min hjemme har kresjet og jeg vet ikke hva som skjer. Plutselig i gaar kveld da jeg kom hjemm fra grilling bare flippet den helt og vil verken det ene eller det andre. Yror den har fatt egen vilje. Alltid skjer det noe med meg og dataen...og jeg som er AVHENGIG av den her nede. hulk....jeg maa vel bruke noen av mine siste 12000 til aa kjope ny!!!!
Hvordan skal jeg naa klare skolen og arbeidskrava? Har jo fotomedia fag og da BEHOVER jeg pc til a legge inn bilder, hente de jeg har der og redigere de. Pluss ha en plass a lagre dem..........
Pufh...lei lei lei....tror det er MIke som kodder med nettet vaart og hacker seg paa for aa stjele hemmelig info.. Mick er manageren paa bygningen vi bor og han er skikkelig sleip....skal ha penger for alt og tror han klarer lure oss men neida vi er nok smartere enn han....Ikke sant folkens????
Naa har vi bodd her i 4 uker snart og enda har vi ikke faat alt som manglet i leiligheten som visp, vann koker, glass, boller, litermaal, kunstverk....
""